Retourneren

Om een retour te initiëren dient u contact op te nemen met onze klantenservice, info@lumiskin.nl


WAT IS JULLIE RETOURBELEID?

Wij bieden een 14 dagen geld-terug garantie. Als u niet 100% tevreden bent met uw aankoop, neem dan binnen 14 dagen na levering van uw artikel contact met ons op en wij zullen u graag helpen bij het terugsturen van uw bestelling voor een terugbetaling.


ER IS EEN PROBLEEM MET MIJN BESTELLING. WAT MOET IK DOEN?

Neem contact met ons op en wij zullen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

LET OP: RETOURZENDINGEN ZONDER RETOURFORMULIER WORDEN GEWEIGERD. Zorg ervoor dat u uw retourformulier krijgt door contact op te nemen met ons Support Team.

BELANGRIJKE OPMERKING: U kunt geen gepersonaliseerde artikelen, artikelen met verbroken zegel en hygiëneproducten zoals badmode, ondergoed, beha's, verzorgingsproducten en andere artikelen die om hygiënische redenen niet mogen worden doorverkocht.

WAT MOET U DOEN?

  1. Neem contact op met support om het retourformulier te krijgen.
  2. Stuur uw product (ongeopend en in originele staat) naar het adres dat u via e-mail van onze klantenservice hebt gekregen, inclusief track & trace.  
  3. Stuur naar onze klantenservice het tracking-nummer wanneer u het krijgt.  Let op: het trackingnummer van de retourzending moet binnen 4 dagen nadat wij u het retouradres hebben gestuurd naar ons worden verzonden, anders kunnen wij uw retourzending niet verwerken.
  4. Volg uw bestelling totdat deze bij ons is afgeleverd.
  5. Email ons met het tracking nummer als bewijs dat wij uw pakket hebben ontvangen.
  6. Zodra we je e-mail en pakket hebben ontvangen zal ons fulfillment team je goederen inspecteren en je retourzending verwerken.


Houd er rekening mee dat je retour aan de volgende eisen moet voldoen:

  • In originele staat
  • Ongeopend 
  • Met originele, onbeschadigde verpakking
  • Inclusief retourformulier met ordernummer
  • GEEN gepersonaliseerde en hygiënische producten 
  • Voorzien van traceercode
  • Wij hebben het recht om retourzendingen die niet aan bovenstaande eisen voldoen te weigeren.

WAT ZIJN HYGIËNISCHE PRODUCTEN?

Dit zijn producten die om hygiënische redenen niet doorverkocht mogen worden. Denk hierbij aan lingerie, badmode, bh's en andere hygiëneproducten.

Producten die zijn aangeschaft tijdens een uitverkoop of promotie zijn definitief en kunnen niet worden geretourneerd, tenzij ze gebreken vertonen die onder onze garantievoorwaarden vallen.

Opmerking: Ons magazijn is gevestigd in China, de retourkosten zijn voor rekening van de koper.